10.7.11

Bad Indians

Είμαι απλά χαρούμενος, διότι σήμερα άκουσα μιά φοβερή μπάντα, η οποία συμπληρώνει το απόλυτο μουσικό κενό που υπάρχει μέσα μου αυτές τις μέρες. Για αυτό είναι υπεύθυνοι οι Bad Indians, μια μπαντάρα πνιγμένη στο garage, αν και αφού άκουσα όλες τις κυκλοφορείες τους σήμερα το απόγευμα, θα έλεγα ότι ταλαντεύονται από το surf-rock, το garage και τις ψυχεδέλειες, μέχρι τις echo-fuzzίλες, τα ντέφια και τις φυσαρμόνικες! Κολυμπάω μέσα στα κρεσέντα τους ένα ολόκληρο απόγευμα, με αποτέλεσμα να μου έχει μείνει στα αυτιά και στο μυαλό μια φανταστική psyche-fuzzίλα η οποία με κινητοποιεί για πολλά και διάφορα πράγματα..

Πάρτε ένα δείγμα:
Come down(φοβερό)

Δεν έχω λόγια, είναι φανταστική μπάντα, τους λάτρεψα από το πρώτο τους κομμάτι, και απορώ πώς δεν τους είχα πάρει και χαμπάρι όλο αυτό τον καιρό, αφού μετά από μια μίνι έρευνα που έκανα πάνω στο όνομά τους, ανακάλυψα ότι παίζουν από το 2007!...τί να πώ, ντροπή μου. Θυμίζουν πολύ τους δικούς μας , φανταστικούς και τρομερούς Acid Baby Jesus + Bazooka, τους οποίους έχω και βαθιά μέσα στην καρδιά μου...'Α!!! και να μην ξεχάσω ότι ετοίμασαν και κασσέτα μέσα στον Ιούνιο, την οποία και μπορείτε να αγοράσετε μέσα από το bandcamp τους...Τέλος πάντων, για όσους δεν έχουν ακούσει ούτε νότα από τους Bad Indians, τους παραπέμπω εδώ, και ας κατεβάσουν και τις δισκάρες τους απο τα παρακάτω links:







Rock n Roll...

No comments: